zaterdag 9 juni 2012

Tatra T6A2-B6A2


Een paar weken geleden toen ik aan het opruimen was kwam ik in 1 van mijn kasten een bouwdoos van Prefo tegen.


In de bouwdoos zat een plastic kit van een Tatra motorwagen + bijwagen

Ik ben eens gaan  googelen en kwam een paar foto's tegen van hetzelfde bouwpakket.
Hij was voorzien van een Halling aandrijving en helemaal afgewerkt.
Hij was alleen niet opnieuw gespoten.
Ik dacht:Dat kan best wat mooier.


Dus heb ik de 2 zijwanden van de bijwagen losgemaakt en afgebraamd.


Daarna heb ik de voor en achterkant ook losgemaakt.
Het hele zaakje heb ik daarna in elkaar gelijmd.
Ziehier het resultaat van een eerste aanzet tot een Tatra model in H0.




 

Als je op 1 van de bovenstaande links klikt kom je op een tramforum waar enkele foto''s zijn geplaatst van het model met de aandrijving.

Ik hou jullie op de hoogte van de bouwvorderingen.

Fijn weekend................



Geen opmerkingen:

Een reactie posten